Ξεφάντωμα στο 1ο Καρναβάλι Δηλεσίου (foto & video)




Ολοκληρώθηκε το υπέεεεεεεεεεεεροχο 
καρναβάλι στο Δήλεσι.

Πολλλλλλλλλλλλλλλλλλά Συγχαρητήρια 
στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Δηλεσίου για την άψογη διοργάνωση , 
σε όλα τα παιδιά μικρά και μεγάλα που συμμετείχαν καθώς και σε όλους όσους στήριξαν και βοήθησαν 
για να γίνει το καρναβάλι .

Τα άρματα , τα γκρουπ , 
η βασίλισσα του καρναβαλιού , 
Ο Δημήτρης που μας  τραγούδησε , 
ο ζογκλέρ και ο Μπομπ ο σφουγκαράκης 
κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα του κόσμου .

Η διαδρομή από το Ξύλινο έως και την πλατεία ήταν γεμάτη με καρναβαλιστές.

Τα λογία είναι περιττά οι φωτογραφίες και τα βίντεο μιλάνε από μονά τους .




Πλέον το καρναβάλι Δηλεσίου 
γίνεται θεσμός και προετοιμαζόμαστε
για το επόμενο  …!!!!!!!


foto :

























































































































































video :

























======================
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες πάντα με την αναφορά της πηγής , θεωρώ ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε με για την αφαίρεση τους. Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα υπογραφούν. Σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα γράφουν.