Στο Κέντρο Logistic και το Σχηματάρι




Β. Κορκίδης: «Κύτταρο συνεργασίας, μεταξύ παραγωγών ή βιοτεχνών..» 
Τι λέει ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ  για τον σωστό σχεδιασμό…

Σχηματάρι και Αλεξανδρούπολη μπορούν να συμβάλλουν δυναμικά  στην ανάδειξη της Ελλάδας σε logistics hub της Ν.Α. Ευρώπης, σύμφωνα με Ε.Β.Ε.Π, καθώς «ένας σωστός Στρατηγικός Σχεδιασμός μπορεί να φέρει προστιθέμενη αξία και πιο φθηνά προϊόντα στην Ελλάδα, με την απλούστευση της διαδικασίας αδειοδότησης κέντρων αποθήκευσης και διανομής»..
«Ένα πρώτο βήμα, προκειμένου να μη χαθεί η ευκαιρία που παρουσιάζεται, λόγω και των γεωπολιτικών συνθηκών στην ευρύτερη περιοχή, είναι η έκδοση, εντός του επόμενου μήνα, της κοινής υπουργικής απόφασης για την απλούστευση της διαδικασίας αδειοδότησης κέντρων αποθήκευσης και διανομής» τονίζει ο ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ Β. Κορκίδης, αναφερόμενος το κείμενο που οριστικοποιήθηκε..
Ο κ. Κορκίδης υπογραμμίζει πως η ανάπτυξη των κέντρων μπορεί να γίνει μέσω ΣΔΙΤ με χρηματοδότηση από υπάρχοντα εργαλεία, μένει όμως να εξειδικευθεί η πρόσκληση τέτοιων προγραμμάτων. Στόχος είναι η διόρθωση στρεβλώσεων της αγοράς, που έχουν ως αποτέλεσμα τον επταπλασιασμό της τιμής του προϊόντος από τον παραγωγό στον τελικό καταναλωτή, λόγω της μεσιτικής εργασίας, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος φτάνει σε αύξηση, μόλις δυόμισι φορές.
Χαρακτηρίζει τους μικρότερους κόμβους «κύτταρο συνεργασίας, μεταξύ παραγωγών ή βιοτεχνών, προκειμένου να διαθέτουν ένα πακέτο προϊόντων ελκυστικότερο στις διεθνείς αγορές, σημειώνοντας πως στην περίπτωση του Θριασίου, του Πειραιά, του Αεροδρομίου, της Αλεξανδρούπολης, του Σχηματαρίου, οι συνθήκες είναι πιο ώριμες, αλλά απαιτούνται όμως ταχύτερα ανακλαστικά, από τα συνήθη του κρατικού μηχανισμού, ειδικά ως προς την περιβαλλοντική αδειοδότηση…
Ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ  εξηγεί πως μεγάλα κέντρα logistics σε κάποιες περιπτώσεις δεν εξυπηρετούν τους μικρούς παραγωγούς και βιοτέχνες, γι’ αυτό το Σχηματάρι, μπορεί να εξυπηρετήσει την Ανατολική Αττική, Βοιωτία, Εύβοια, Φθιώτιδα και για την ανάπτυξη αυτού του δικτύου, κομβικής σημασίας είναι ο σιδηρόδρομος, που σε όλες τις ανεπτυγμένες οικονομίες επωμίζεται ποσοστό 20% και πλέον των εμπορευματικών μεταφορών, ενώ για την Ελλάδα αυτές αντιπροσωπεύουν μόλις το 2%...
Επισημαίνει ότι παράλληλα προέχει και η αναβάθμιση των οδικών μας μεταφορών, μεγάλο μέρος των οποίων ολοκληρώνονται μέσα στο 2017, υπογραμμίζοντας ωστόσο, πως το υπουργείο Οικονομίας, πρέπει να προωθήσει εξειδίκευση χρηματοδοτικών εργαλείων για αλλαγή εξοπλισμού στον υπάρχοντα στόλο φορτηγών οχημάτων, ώστε να ανταποκρίνονται στα περιβαλλοντικά πρότυπα της Ε.Ε.








http://www.viotiki-ora.gr/










-------------------
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες πάντα με την αναφορά της πηγής , θεωρώ ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε με για την αφαίρεση τους. Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα υπογραφούν. Σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα γράφουν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Δρομολόγια τοπικής συγκοινωνίας

Οι Ταναγραίες κόρες (Tanagra figurine)

Η λίστα της ντροπής!! Δείτε αναλυτικά τους μισθούς που έδινε η ΕΡΤ!!!