10 ημέρες μετά τη βροχή

 

Διασταύρωση Σχηματαριου και Οινοφύτων (φούρνος Θανάση)

Μετά από κάθε νεροποντή μαζεύονται χώματα και χαλίκια στο οδόστρωμα και είναι κίνδυνος για εμάς τους μοτοσικλετιστές

είναι επικίνδυνο ερχόμενος από Οινόφυτα να φρενάρεις ακόμα και με 10 χλμ.

 

10 ημέρες μετά τη βροχή τα χαλίκια έχουν κάνει σαμαρακια ύψους 30 πόντων

Κανένας από το δήμο δεν περνά από εκεί  ;

 




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Δρομολόγια τοπικής συγκοινωνίας

ΘΗΒΑ : Πρωτεύουσα πόλη από το ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ με την Πρύτανη Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ παρουσία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.

Το prigipato-dilesi στο Facebook & Twitter