Υποβάθμιση Κέντρων Υγείας Διστόμου- Αλιάρτου – Σχηματαρίου




Θέμα: Υποβάθμιση Κέντρων Υγείας Διστόμου- Αλιάρτου – Σχηματαρίου    και κατά συνέπεια      υποβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Υγείας στο Νομό Βοιωτίας

   Με  βάση ενημερώσεις Ιατρών και εργαζομένων στα Κέντρα Υγείας Διστόμου- Αλιάρτου  και  Σχηματαρίου αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα η υποβάθμιση των  Κέντρων Υγείας στο Νομό Βοιωτίας.

Συγκεκριμένα δεν θα εφημερεύουν όλο το 24ωρο αλλά μόνο το πρωί ή και στην καλύτερη των περιπτώσεων  και το απόγεμα. Με λίγα λόγια θα μετατραπούν  σε Αγροτικά  Ιατρεία.

Αυτό θα είναι πλήγμα για την Πρωτοβάθμια Υγειονομική περίθαλψη των περιοχών, διότι:

-Το Κέντρο Υγείας  Διστόμου εξυπηρετεί  χιλιάδες κατοίκους  του Δήμου  Δ.Α.Α. , όσο και των όμορων νομών, Δήμο Δελφών και Δήμο Λιβαδέων, καθώς και επισκέπτες.
Στην περιοχή υπάρχει η μεγαλύτερη Βιομηχανική μονάδα της Ελλάδος, το Αλουμίνιο της Ελλάδος , όπως και το Χιονοδρομικό Κέντρο του Παρνασσού, το μεγαλύτερο της χώρας,  που εξυπηρετούνται από το Κέντρο Υγείας Διστόμου.

-Το Κέντρο Υγείας Αλιάρτου βρίσκεται στην καρδιά το Νομού και εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες τόσο από τον Δήμο Λιβαδέων όσο και από το Δήμο Θηβαίων και Ορχομενού.

-Το Κέντρο Υγείας Σχηματαρίου βρίσκεται στην καρδιά της μεγαλύτερης βιομηχανικής ζώνης στην Ελλάδα, με χιλιάδες εργαζόμενους.

Η υποβάθμιση θα είναι ένα ακόμη πλήγμα προς τους πολίτες που βάλλονται από τις μνημονιακές πολιτικές, μειώσεις συντάξεων, μισθών, αύξηση ανέργων σε μια αγροτική περιοχή, που είναι ο Νομός Βοιωτίας,  σε συνδυασμό και με την υπολειτουργία των  δύο Νοσοκομείων Λιβαδειάς και Θήβας υποβαθμίζεται πλήρως τόσο η Πρωτοβάθμια, όσο και η Δευτεροβάθμια ιατρική περίθαλψη του Νομού.

                              ΓΙΑΝΝΗΣ  ΣΤΑΘΑΣ
                               Πρώην    Βουλευτής





http://e-sterea.gr









--------------------------------------
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες πάντα με την αναφορά της πηγής , θεωρώ ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε με για την αφαίρεση τους. Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα υπογραφούν. Σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα γράφουν.