Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ




Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
 ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ!!!

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ!!!

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ














---------------
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες πάντα με την αναφορά της πηγής , θεωρώ ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε με για την αφαίρεση τους. Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα υπογραφούν. Σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα γράφουν.