Δελτίο τύπου της δημοτικής παράταξης "Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ"




Σας διαβιβάζουμε δελτίο τύπου της δημοτικής μας παράταξης "Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΕΣ" και την επιστολή του εκπροσώπου των αγοραστών για τον υπό
κατασκευή Χώρο Λατρείας στο Σχηματάρι Βοιωτίας, με κοινοποίηση στην Ιερά
Αρχιεπισκοπή Αθηνών και παρακαλούμε για την ενημέρωση των αναγνωστών σας.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Για το "ΔΗΜΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ"
ΛΑΖΑΡΟΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π.
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΤΑΝΑΓΡΑΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τανάγρας της 04.05.2016, πριν από τη συζήτηση των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης ενημερώθηκε από τον κ. Λάζαρο Μαυράκη, Δημοτικό Σύμβουλο, επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Ο ΔΗΜΟΣ στους ΠΟΛΙΤΕΣ» για τον υπό κατασκευή Χώρο Λατρείας των Ινδών και οπαδών του Σικχισμού.

ΧΩΡΟΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΙΚΧΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
Από τον κ. Μαυράκη κατατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο και το Δήμαρχο επιστολή που δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική εφημερίδα «ΑΠΟΨΗ ΤΩΡΑ», με αποστολέα τον πληρεξούσιο δικηγόρο των ιδιοκτητών κ. Ιωάννη Καλαβρή.
Από τον εκπρόσωπο των αγοραστών, μεταξύ άλλων αναφέρεται πως ιδιοκτήτης του ακινήτου είναι ο «Ινδικός Θρησκευτικός – Πολιτιστικός Σύλλογος Οινοφύτων (ΣΧΡΙ ΓΚΟΥΡΟΥ ΝΑΝΑΚ ΝΤΕΒΤΖΙ)» και ο χώρος που κατασκευάζεται «δεν θα είναι ένας χώρος αποκλειστικά λατρείας, αλλά ένας χώρος που ουσιαστικά θα συνευρισκόμαστε όλα τα μέλη του σωματείου μας για όλους τους σκοπούς του συλλόγου μας».
Από το δήμαρχο κ. Βασίλη Περγάλια και τον αντιδήμαρχο κ. Ηλία Δημητρίου ενημερώθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο πως έχει αναθεωρηθεί η οικοδομική άδεια που είχε εκδοθεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη κ. Παρασκευά Γεωργίου του Ευαγγέλου και πως ο Δήμος θα ασχοληθεί με το θέμα του Χώρου Λατρείας και του Χώρου Εστίασης μετά την ολοκλήρωση των οικοδομικών εργασιών και όταν θα ζητηθεί από το Δήμο η άδεια ίδρυσης και λειτουργίας των δραστηριοτήτων που αναφέρονται στην επιστολή του εκπροσώπου των αγοραστών.

Στα ερωτήματα του κ. Μαυράκη προς τους κυρίους Περγάλια και Δημητρίου,
α) εάν έχει αδειοδοτηθεί από το Δήμο ο χώρος που ήδη μισθώνεται, πλησίον του εργοστασίου της PEPSI, από τον Ινδικό Θρησκευτικό – Πολιτιστικό Σύλλογο Οινοφύτων και
β) τι θα πράξουν αν οι εγκαταστάσεις αρχίσουν να λειτουργούν χωρίς να υποβληθεί αίτημα αδειοδότησης των δραστηριοτήτων,
δεν δόθηκαν απαντήσεις από το Δήμαρχο και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο.

Δήλεσι 05-05-2016

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
 «Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ»
ΛΑΖΑΡΟΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π.

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΤΑΝΑΓΡΑΣ





Ακτίνα φωτός για την ανέγερση του «πολυχώρου» στο Σχηματάρι

11.3.2016
 Φως στο μυστήριο της ανέγερσης του πολυχώρου στην περιοχή του Σχηματαρίου άρχισε να πέφτει, με επιστολή που έφτασε χθες στην εφημερίδα «Άποψη τώρ@» από πληρεξούσιο δικηγόρο των νέων ιδιοκτητών – επενδυτών του οικοπέδου.
Σύμφωνα με την επιστολή στο συγκεκριμένο οικόπεδο θα ανεγερθεί πολυχώρος του Σωματείου με την επωνυμία «Ινδικός Θρησκευτικός-Πολιτιστικός Σύλλογος Οινοφύτων (ΣΧΡΙ ΓΚΟΥΡΟΥ ΝΑΝΑΚ ΝΤΕΒΤΖΙ)», ο οποίος πράγματι δραστηριοποιείται στην περιοχή επί μακρό χρονικό διάστημα.
Όπως αναφέρεται στην εν λόγω επιστολή, τα μέλη του σωματείου είναι Ινδοί και οπαδοί του Σικχισμού. Επίσης αναφέρεται ότι στο κτίριο που είναι υπό ανέγερση στο Σχηματάρι, επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα χώρο για τα μέλη του συλλόγου, όπου δεν θα λειτουργεί αποκλειστικά ως χώρος λατρείας, αλλά θα είναι ένας χώρος που θα συνευρίσκονται όλα τα μέλη του σωματείου για όλους τους σκοπούς του συλλόγου, επιβεβαιώνοντας έτσι την λειτουργία και Τεμένους, (οριοθετημένος, τεχνητά ή όχι, χώρος μέσα στο οποίο λατρεύεται μια θεότητα).
Ο Σιχισμός, σύμφωνα με πληροφορίες από τη Βικιπαίδεια, είναι μονοθεϊστική θρησκεία , η οποία ξεκίνησε τον 15ο αιώνα μ.Χ. στη βόρεια Ινδία, με επιρροές κυρίως από τον Ινδουισμό και το Ισλάμ.  Βασίζεται στις διδασκαλίες του Νάνακ Νεβ και των εννέα διαδόχων του. Το σύστημα αυτό θρησκευτικών φιλοσοφιών είναι γνωστό παραδοσιακά με το όνομα Gurmat (δηλαδή οι διδασκαλίες των γκουρού) ή Sikh Dharma. Η ονομασία «Σιχισμός» προέρχεται από τη λέξη Sikh (Σιχ), η οποία προέρχεται από τη σανσκριτική ρίζα  śiṣya, που σημαίνει «απόστολος»  ή «αρχάριος», ή śikṣa που σημαίνει «διδασκαλία». Οι πιστοί του Σιχισμού είναι γνωστοί ως Σιχ.
Η εφημερίδα μας «Άποψη τώρ@» έχει ως πάγια τακτική να καταγράφει τα τοπικά γεγονότα και να διερευνά κάθε καταγγελία των πολιτών της περιοχής.
Κατά συνέπεια δεν υπάρχει καμία  πρόθεση  από την εφημερίδα μας για στρέβλωση της αλήθειας από όπου κι αν προέρχεται.  Αναζητούμε την αλήθεια.
Εξ άλλου η εφημερίδα μας  υπερασπίζεται   το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να πιστεύει σε όποιο Θεό επιθυμεί και σέβεται  την επιλογή του.
Το θέμα ξεκίνησε από την ανησυχία των κατοίκων που δεν γνώριζαν τι ακριβώς ετοιμάζεται (με αι και όχι με ε) στο Σχηματάρι και από ποιους.
Επειδή η εποχή που διανύουμε είναι δύσκολη και πολλά ακούγονται και συμβαίνουν υπό την κάλυψη κάποιας θρησκείας, για αυτό και τέθηκαν κάποια ερωτήματα μέσω του δημοσιεύματος, ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο».
Η εφημερίδα εξ αρχής είχε τονίσει στο δημοσίευμα της ότι δεν τίθεται θέμα για έναν χώρο λατρείας μιας καθόλα νόμιμης θρησκείας και ο καθένας δικαιούται να έχει τον χώρο λατρείας του. Η παράμετρος η οποία επισημάνθηκε ήταν η νομιμότητα για οτιδήποτε πρόκειται να λειτουργήσει και κατά πόσο οι αρμόδιες αρχές είναι ενήμερες.
Εντούτοις τα ερωτηματικά για την διαδικασία ολοκλήρωσης των εργασιών του κτιρίου και της ακριβούς λειτουργίας του, παραμένουν και αναμένονται απαντήσεις τόσο από τα μέλη του σωματείου όσο κι από τους φορείς της Πολιτείας και της Εκκλησίας.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως ακολούθως
«ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΞΗΓΗΣΕΩΝ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Του Σωματείου με την επωνυμία «Ινδικός Θρησκευτικός – Πολιτιστικός Σύλλογος Οινοφύτων (ΣΧΡΙ ΓΚΟΥΡΟΥ ΝΑΝΑΚ ΝΤΕΒΤΖΙ)»
ΠΡΟΣ
·         Την Σοφία Μπασκάκη , δημοσιογράφο, κάτοικο Αθηνών, οδός Ζίχνης 17,
·         Ηλεκτρονική εφημερίδα « ΑΠΟΨΗ ΤΩΡΑ»
Κ. Μπασκάκη ,
Με μεγάλη μας έκπληξη διαβάσαμε το άρθρο σας της 8/3/2016 το οποίο δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας σας «Άποψη Τώρα» και φέρει τον τίτλο «Τέμενος στο Σχηματάρι για τις λατρευτικές ανάγκες των μουσουλμάνων ; ».
            Το άρθρο σας προφανώς αναφέρεται σε υπό ανέγερση κτήριο του συλλόγου μας και έτσι θεωρήσαμε ορθό να σας πληροφορήσουμε για την αλήθεια, καθώς προφανώς το άρθρο σας βασίστηκε σε λανθασμένες δημοσιογραφικές πληροφορίες που σας οδήγησαν σε διάδοση ψευδών ειδήσεων,  θέλουμε να πιστεύουμε χωρίς δική σας ευθύνη .
            Προς αποκατάσταση της αλήθειας και προκειμένου να μην υπάρχει παραπληροφόρηση ίσως και πρόκληση φόβου στους κατοίκους του Σχηματαρίου σας κάνουμε γνωστό τα κάτωθι :
·         Το σωματείο μας με την επωνυμία «Ινδικός Θρησκευτικός – Πολιτιστικός Σύλλογος Οινοφύτων (ΣΧΡΙ ΓΚΟΥΡΟΥ ΝΑΝΑΚ ΝΤΕΒΤΖΙ)» ιδρύθηκε την 1/4/2002 και το καταστατικό του εγκρίθηκε με την υπ’ αριθμ. 322/2002 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θηβών . Έκτοτε λειτουργεί νομίμως και σε αυτό συμμετέχουν πολλοί ινδοί πολίτες που διαβιούν στην ευρύτερη περιοχή της Βοιωτίας και της Εύβοιας.
·         Το σωματείο μας για τις ανάγκες λειτουργίας του ήδη μισθώνει χώρο (πρώην βιομηχανικό κτήριο) πλησίον του εργοστασίου της PEPSI και δεν έχει μέχρι σήμερα παρατηρηθεί το παραμικρό πρόβλημα με οποιονδήποτε παρά το γεγονός ότι σχεδόν κάθε Κυριακή συγκεντρωνόμαστε στο χώρο αυτό.
·         Τα μέλη του σωματείου μας είναι Ινδοί και οπαδοί του Σικχισμού όσον αφορά τη θρησκεία και όχι μουσουλμάνοι όπως αναφέρετε στο άρθρο σας . Οι Σικχ πιστεύουν σε έναν Θεό ο οποίος βρίσκεται παντού και μέσα στον κάθε άνθρωπο. Η ζωή μέσα στην κοινότητα είναι πολύ σημαντική για τους σικχ και για το λόγο αυτό συναθροιζόμαστε πολύ συχνά στο χώρο που σήμερα μισθώνουμε. Ο Σικχισμός έχει τις ρίζες του στον Ινδουισμό και κάποιες από τις γιορτές του μοιάζουν πολύ με τις ινδουιστικές γιορτές. Ο χώρος λατρείας στη θρησκεία των σικχ ονομάζεται γκουρντουάρα που σημαίνει «η πύλη του γκουρού». Στο χώρο αυτό που συνήθως είναι ένα απλό κτήριο οι πιστοί ακούνε αποσπάσματα από το ιερό βιβλίο και ψέλνουν ύμνους. Μετά τη λειτουργία πηγαίνουν στην κουζίνα και τρώνε όλοι μαζί. Οι Σικχ έχουν πάντα ανοικτό ένα χώρο για οποιονδήποτε έχει ανάγκη ανεξάρτητα από τη θρησκεία στην οποία πιστεύει και εάν κάποιος χρειάζεται στέγη ή φαγητό του προσφέρουν καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.
·         Στο ακίνητο που αναφέρεστε στο άρθρο σας θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο για τα μέλη του συλλόγου μας όπου θα παρευρισκόμαστε όλοι μαζί ,και θα έχουμε την ευκαιρία να ανταλλάσσουμε απόψεις να λειτουργούμε το σύλλογό μας και να πραγματοποιούμε τους σκοπούς του , δεν θα είναι ένας χώρος αποκλειστικά λατρείας, αλλά ένας χώρος που ουσιαστικά θα συνευρισκόμαστε όλα τα μέλη του σωματείου μας για όλους τους σκοπούς του συλλόγου μας. Ο χώρος αυτός θα είναι ιδιόκτητος και έτσι ο σύλλογός μας θα απαλλαγεί από υπέρογκα ενοίκια που καταβάλλει σήμερα για τον χώρο που ήδη λειτουργεί στα Οινόφυτα.
Συνεπώς , δεν πρόκειται να ανεγερθεί τέμενος μουσουλμάνων στο Σχηματάρι , το ακίνητο στο οποίο αναφέρεσθε το αγόρασε ο σύλλογός μας και όχι κάποια ξένη πρεσβεία της Νοτιανατολικής Ασίας. Η παρουσία του συλλόγου μας στην ευρύτερη περιοχή της Βοιωτίας τόσα χρόνια από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα αποδεικνύει ότι δεν αποτελούμε απειλή για τις τοπικές κοινότητες, αλλά αντίθετα όλα τα μέλη του συλλόγου μας είναι πλέον απόλυτα ενταγμένα στην τοπική κοινότητα. Όλα τα μέλη του συλλόγου μας χρόνια τώρα στην Βοιωτία την Εύβοια και στην Αττική , εργάζονται σε τοπικές επιχειρήσεις ενώ τα παιδιά μας φοιτούν σε ελληνικά σχολεία. Καμία σχέση δεν έχουμε με τζιχαντιστές με σουνίτες ή σιίτες για τους οποίους γίνεται λόγος στο άρθρο σας .
            Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περισσότεροι εξ ημών θεωρούμε την Ελλάδα δεύτερή μας πατρίδα καθώς υπάρχουν πολλά μέλη του συλλόγου μας που βρίσκονται στην χώρα από την δεκαετία του 1980. Σε κάθε περίπτωση τα περισσότερα μέλη του συλλόγου μας κατά μέσο όρο ζουν στην περιοχή από 15 έως και 20 χρόνια, θεωρούν πράγματι την Ελλάδα δεύτερη πατρίδα και έχουν νιώσει και συναισθανθεί την ελληνική φιλοξενία και την αγάπη όλων των Ελλήνων και μπορούν να σας διαβεβαιώσουν ότι αυτή την αγάπη δεν πρόκειται ποτέ να την προδώσουν .  Εξάλλου για το λόγο αυτό έχουμε αποφασίσει να θέσουμε στο κτήριο, όταν ολοκληρωθεί, πρώτα την Ελληνική σημαία σε ένδειξη εκτίμησης προς τη χώρα που μας έχει ανοίξει την αγκαλιά της και μας φιλοξενεί τόσα χρόνια .
            Επειδή επομένως αφενός δεν έχουμε καμία σχέση με πρεσβείες , δεν έχουμε καμία σχέση με μουσουλμάνους και επειδή σε κάθε περίπτωση είμαστε φιλήσυχοι πολίτες που ουδέποτε έχουμε προκαλέσει το παραμικρό πρόβλημα στις τοπικές κοινωνίες όπου ζούμε
            Επειδή δικαιούμαστε, όπως και εσείς αναφέρετε στο άρθρο σας, να έχουμε έναν χώρο για να συναθροιζόμαστε με δεδομένο ότι βρισκόμαστε πάρα πολύ μακριά από την χώρα καταγωγής μας και έχουμε την ανάγκη να βρισκόμαστε με ομοεθνείς μας και ανθρώπους που μοιραζόμαστε την ίδια θρησκεία , πολύ δε περισσότερο όταν ο χώρος αυτό θα είναι και ανοιχτός σε οποιονδήποτε ακόμη και διαφορετικής θρησκείας από την δική μας , θα παρέχει δε και στέγη και τροφή σε οποιονδήποτε έχει ανάγκη χωρίς διακρίσεις λόγω θρησκείας, γιατί αυτό προτάσσει η δική μας θρησκεία
            Επειδή καμία σχέση δεν έχει ο σύλλογός μας με διασυνδέσεις εκτός συνόρων, όπως αναφέρετε στο άρθρο σας, και δεν έχουμε τόσο μεγάλη οικονομική άνεση, όπως αναφέρετε, αλλά στηριζόμαστε στην προσωπική εργασία και τις προσφορές των μελών του συλλόγου μας (χαρακτηριστικό είναι ότι τα μέλη του συλλόγου μας αφιλοκερδώς εργάζονται στο χτίσιμο και την αποπεράτωση του χώρου αυτού). Χαρακτηριστικό είναι ότι και πολύ Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν στην ανοικοδόμηση του κτηρίου μας είτε αυτοί είναι οι εργοδότες κάποιων εξ ημών είτε είναι φίλοι είτε και γνωστοί που μας έχουν εκτιμήσει στην μακρόχρονη πορεία μας στην Ελλάδα , έχουν εκτιμήσει τον σεβασμό μας στην χώρα που μας φιλοξενεί , ίσως την εργατικότητα και την τιμιότητά μας και για αυτό για ακόμη μια φορά μας συμπαραστέκονται αποδεικνύοντας στην πράξη την ύπαρξη του ελληνικού φιλότιμου που εμείς όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά και το τιμούμε.
            Επειδή θεωρούμε ότι εφόσον είχατε πρόθεση να δημοσιοποιήσετε το σχετικό θέμα θα έπρεπε να έχετε έρθει σε επαφή και με το σύλλογό μας προκειμένου να απαντήσουμε σε όποιο ερώτημα μας θέτατε και θεωρείτε ότι ενδιαφέρει το αναγνωστικό σας κοινό
            Επειδή, σε κάθε περίπτωση, είμαστε πεπεισμένοι για τις αγαθές σας προθέσεις και πιστεύουμε ακράδαντα ότι σας ενδιαφέρει η ορθή και αντικειμενική πληροφόρηση του αναγνωστικού σας κοινού και όχι η παράθεση ανακριβειών και ψευδών πληροφοριών
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Θεωρούμε ότι θα πρέπει να παραθέσετε τις απόψεις μας στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας και να ανασκευάσετε το άρθρο σας, ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Δηλώνουμε δε ότι είμαστε στην διάθεσή σας για όποια απορία έχετε ή τυχόν διευκρίνιση χρειαστείτε
Με εκτίμηση
Ο πληρεξούσιος Δικηγόρος
Ιωάννης Καλαβρής
Δικηγόρος Χαλκίδος»

















-------------------------
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες πάντα με την αναφορά της πηγής , θεωρώ ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε με για την αφαίρεση τους. Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα υπογραφούν. Σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τα γράφουν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δήλωση Μπασιάκου για Αναπάντητες Ερωτήσεις από τους Υπουργούς για τη Βοιωτία

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Kαθαρές και απαγορευμένες παραλίες στην περιοχή μας από το ΠΑΚΟΕ

Τέλος η δόμηση σε εκτός σχεδίου οικόπεδα που είναι μικρότερα των 4 στρεμμάτων